Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna Larsson - 5 juli 2010 10:22

Japp, om några timmar bär det av på roadtrip!

Ska bli sjukt roligt, så länge en viss bil *host* bestämmer sig för att ta oss ända fram och helst tillbaka om några dagar. Det återstår att se...


Kan dock bli kul även om det slutar med att vi bränner upp den och tar tåget så! hehehe *ler konspiratoriskt*

Av Johanna Larsson - 3 juli 2010 17:00

Idag har vi varit på tävling i Essunga:)


Två jättesvåra banor; allt var så maxat det kunde bli, svåra svängar och tajt räknad tid! Var många som tyckte att det var regional status på banorna och inte lokal.. men men, sjukt nyttigt iaf!


95-starten; två pet och ett tidsfel (det var mååånga som hade tidsfel, jag red på i bra tempo, men det räckte ändå inte, hmm...)


100-starten; 4 (! :-P) pet, men inom tiden iaf. Rev två fristående pga Ticcis inte orkade ta min skänkel när hon behövde det och kom görfel in i en av kombinationerna, rev första tvekade på andra men hoppade den i skritt utan stigbyglar :-P


Har nog aldrig varit med om att det varit så många som blivit diskade pga maxim. antal fel... Kombination av svåra banor och värmen är nog min första tanke. 


Jag har iaf blivit lite bättre på hur jag ska äta och dricka på tävling (efter op)! :D I Bollebygd vart jag helt borta en stund efter första starten, fick gå in och sova i bilen. Idag höll jag mig iaf vaken hela dagen även om huvudet kanske inte var på skaft hela tiden. Framsteg :D


Filmkamera och kamera glömdes hemma :( Maddel försökte filma med min mobil, fast allt man ser är en grå prick som susar omkring. Kan kanske erkänna att jag inte är jätteledsen över att det inte finns bildbevis :-P

Presentation


Tävlingsryttare och hobbykusk på 24 år. Tävlar i dagsläget 120, kör i skog och mark och utför lättare brukssysslor med mitt sv hblsto Antique e. Aerline H ue. Karakoll. Bor ihop med sambon Madeleine och vår svarta schnauzertik Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards