Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Ingen tävling idag :(

Av Johanna Larsson - 1 november 2012 19:14

Skit också, på ren svenska!

Jag skulle eg åkt till Alingsås idag för pay and jump...

Jag var inte säker på att vår transport skulle vara färdig på verkstaden tills ikväll, så jag tänkte anmäla på plats om den blev det, vilket den blev.

När Maddel kikade in för att kolla startlistan visade det sig att de stängt anmälan pga max antal starter.
WHAT?!
Det brukar vara typ max 20 startande... Vad hände där??
Bra att vi kollade innan vi åkte!
Jaja, vi får vara med vid nästa tillfälle i stället.

Med tävlingen borta ur bilden så blir det hoppträning på Tokarp imorgon i stället, för ny tränare. Spännande!

Har klippt Ticcis idag. Känns skönt då hon var väldigt lurvig. Jisses vad den pållen sätter päls! Får klippa henne varannan vecka för att hålla pälsen i schack... Ca 15mm päls åkte av idag :-S

Nu ska jag ta en kopp kaffe och lite mumsig äppelpaj som Maddel har tagit med sig hem från jobbet. NOM NOM

 
 
Ingen bild

Isabell

1 november 2012 23:32

Hej vem är denna nya tränare du ska testa? Kram

Johanna Larsson

6 november 2012 22:12

Ulf Liljedorff

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Larsson - 13 november 2012 18:22

Någon som har några bra tips på vad man kan göra åt hästar som rullar fast mot boxväggen för jämnan? Sammy, vår 2,5-åring rullar fast 2-3 gånger i veckan och har gjort det sedan han fick sin egen box vid 8 månaders ålder. Detta oavsett storlek på bo...

Av Johanna Larsson - 10 november 2012 08:58

Ska faktiskt bli lite skönt att köra hem dom dryga 37 milen. Hinna sortera lite tankar i huvudet... Varit vaken i över en timme nu men ligger fortfarande i sängen under mitt varma goa täcke och filosoferar. Skönt! Det var faktiskt väldigt länge seda...

Av Johanna Larsson - 8 november 2012 09:28

En sådan hade jag tänkt att önska mig i julklapp :-P   http://shop.psofsweden.se/sv/produkter/perfect-shoulder.html   Vad tror ni om den? Hiss eller diss? ...

Av Johanna Larsson - 8 november 2012 08:00

Löshoppningsvideo Caliban H, Ophelias då 3åriga son.

Presentation


Tävlingsryttare och hobbykusk på 24 år. Tävlar i dagsläget 120, kör i skog och mark och utför lättare brukssysslor med mitt sv hblsto Antique e. Aerline H ue. Karakoll. Bor ihop med sambon Madeleine och vår svarta schnauzertik Tindra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards